Raste rejting jajima
Ponedjeljak, 28 Svibanj 2007
jaja Dvije nove studije ističu koristi konzumiranja jaja – jedna govori o jajima kao namirnici koju treba uključiti u prehranu tijekom provođenja dijete, a druga studija naglašava važnost jaja kao prehrambenog izvora kolina. Pokazalo se da gojazne žene koje su za zajutrak tijekom 2 mjeseca jele po 2 jaja izgubile 65 % više kilograma, a struk im se smanjio za 83 % više u usporedbi s onim ženama na dijeti koje su za zajutrak imale pecivo.Energetska vrijednost oba zajutarka je bila jednaka.Druga studija pokazuje da 90 % trudnica ne unosi dovoljno kolina, što je zabrinjavajuće s obzirom na važnost kolina za normalan razvoj mozga fetusa.
 


BMI kalkulator Kalendar ovulacije
Webgradnja - portal za graditeljstvo