|
Prehrana može prorijediti napadaje epilepsije |
|
Ponedjeljak, 04 Veljača 2008 |
Odrasle osobe kod kojih konvencionalni tretmani nisu smanjili učestalost napadaja epilepsije mogu imati koristi od modificirane Atkinsove dijete.
Američki znanstvenici s Johns Hopkins School of Medicine su utvrdili da režim prehrane utemeljen na visokom unosu proteina i malom unosu ugljikohidrata (maksimalno 15 grama dnevno) može u roku od mjesec dana prepoloviti broj napadaja epilepsije.
Istraživači napominju kako je ovakva dijeta dovela do blagog povišenja razine kolesterola i triglicerida u krvi.
Rezultate studije je objavio stručni časopis Epilepsia.
Znanstvenici nisu otkrili na koji način prehrana utječe na smanjenje broja napadaja epilepsije.
|