Konzumacija voća i ribe štiti od astme
Četvrtak, 12 Srpanj 2007
voce06 Tinjedžeri koji ne konzumiraju dovoljno voća i ribe imaju veće izglede za astmu i druge respiratorne poteškoće. Rezultate istraživanja znanstvenika s Harvarda i njihovih kolega iz Health Canada je objavio stručni časopis CHEST. Utvrđeno je da su premala konzumacija voća te smanjena razina vitamina E i omega-3 masnih kiselina direktno i proporcionalno povezane s povećanim rizikom za astmu i simptome kroničnog bronhitisa. U istraživanju nije potvrđeno da i konzumacija povrća može utjecati na izglede za pojavu astme.
 


BMI kalkulator Kalendar ovulacije
Webgradnja - portal za graditeljstvo