|
Heljda smanjuje kolesterol |
|
Utorak, 04 Rujan 2007 |
Proteini iz heljde smanjuju kolesterol, pokazalo je to najnovije japanskog istraživanja objavljeno u časopisu Journal of Food Science.
Naime, autori studije su štakorima na prehrani bogatoj kolesterolom davali proteine iz heljde. Razina kolesterola u plazmi štakora se smanjila za minimalno 25 %. Ako se ovi rezultati ponove i na istraživanjima na ljudima, proteini iz heljde bi uskoro mogli postati (uz fitosteroli i stanole) sastavni dio tržišta funkcionalne hrane.
|