|
Folna kiselina može usporiti slabljenje sluha |
|
Petak, 05 Siječanj 2007 |
Slabljenje sluha do kojeg dolazi kod starijih osoba je povezano s neadekvatnom razinom folne kiseline, sugerira istraživanje skupine europskih znanstvenika.
Rezultati koje je objavio stručni časopis Annals of Internal Medicine sugeriraju kako kod osoba koje uzimaju dodatnu folnu kiselinu postoje manji izgledi za slabiji sluh, posebno niskofrekventnih zvukova.
U istraživanju provedenom u Nizozemskoj je sudjelovalo 728 ispitanika starije životne dobi koji su svakodnevno u razdoblju od 3 godine primali 800 grama folne kiseline ili placebo.
U nekim zemljama, primjerice SAD, se folna kiselina zbog svoje zaštitne uloge glede porođajnih defekata rutinski dodaje nekim namirnicama.
|