|
Dvije kave za dvostruko manje boli |
|
Ponedjeljak, 26 Veljača 2007 |
Uzimanje kofeina kao dodatka prehrani u dozi koja odgovara količini kofeina u dvije šalice kave jedan sat prije tjelesne aktivnosti za 48 % smanjuje naknadnu bol u mišićima, pokazuje istraživanje objavljeno u Journal of Pain.
Za usporedbu, slična istraživanja pokazuju da preparati slični andolu ublažavaju musklfiber za 25 %. Autori ovog istraživanja napominju da je u istraživanju sudjelovalo samo 9 žena nenaviknutih na veće doze kofeina, a s obzirom na dobivene rezultate, dodatke prehrani s kofeinom preporučuju početnicima u rekreativnim sportskim aktivnostima.
|