|
Subota, 15 Rujan 2007 |
Tinejdžerice koje prakticiraju dijete imaju gotovo dvostruko više izgleda da počnu pušiti od svojih kolegica koje nisu na dijeti, tvrde znanstvenici s University of Florida koji su proučavali veze između prehrane i pušenja.
Cilj istraživanja tima pod vodstvom Mildred Maldonado-Moline bio je utvrditi ima li želja za gubljenjem kilograma veze s odlukom da se počne pušiti.
Podaci o gotovo 7800 tinejdžera prikupljeni od 1994. do 1996. pokazuju da je samo 21% djevojaka bilo prekomjerne tjelesne mase, ali čak 55% ih se podvrgavalo raznim dijetama.
U istraživanju je utvrđeno da tinejdžerice koje su na dijeti imaju čak 1,9 puta više izgleda da počnu i pušiti.
Općenito gledajući, smatraju znanstvenici, dijete nisu izravno povezane s pušenjem, ali čini se da djevojke koje teže izgladnjivanju lakše posežu za cigaretama.
|