|
Čaša vina za zdravije zube |
|
Utorak, 10 Srpanj 2007 |
Istraživanje talijanskih znanstvenika sugerira kako redovita konzumacija malih količina vina pogoduje zdravlju zuba i zubnog mesa.
Također, umjerena konzumacija vina pomaže i protiv upale grla prouzročene streptokoknim bakterijama, tvrde istraživači u stručnom časopisu American Journal of Agricultural and Food Chemistry. Pozitivan učinak je zabilježen neovisno o tome je li konzumirano bijelo ili crno vino, a znanstvenici to objašnjavaju prisutnošću sastojaka koji djeluju antibakterijski.Po njihovim riječima, antibakterijska svojstva vina se spominju još u rimsko doba. Znanstvenici ipak napominju da se vino ne smije koristiti kao nadomjestak za zubnu pastu.
|